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Question Judge Dredd - planète DeadWorld et caverne du dessous

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Bonjour,

Dans des vidéos sur le gameplay du Judge Dredd je vois que les billes peuvent rester dans l’anneau orange qui tourne. D'ailleurs cette anneau Orange est composé de trou et sur le mien ces trous sont ouvert jusqu'à l'exterieur

Le mien à gauche, Celui que je vois dans les vidéos à droite :
planete.jpgScreen Shot 10-03-22 at 05.43 PM.JPG

Du coup j'ai l'impression qu'avec le mien ce n'est pas possible de bloquer plusieurs billes dans cette anneau qui tourne comme cela est le cas dans la vidéo (voir entre 1min20 et 2min00) :
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Autre question peut-être bête mais : à quoi sert le plateau au dessous de cette planete DeadWorld. On voit qu'elle a une issue qui ramène vers la rampe plastique sous plateau mais je ne vois pas du comment la billle peut se retrouver dans ce plateau du dessous ?

Des connaisseurs du jeu pour m'aiguiller sur ces deux questions "Gameplay" ?

Merci.
Saïmon
 
C'est pas écrit sur Ipdb cette affaire là
M'en souviens plus de trop ...Je sais plus si c'était sur ce jeu là ou il y avait des emmerdes pas possible de LOck et pour cela abandonné
M'en souviens plus là
 
It has been suggested that this feature was changed because it failed under test, leaving balls trapped on the ring. We asked designer John Trudeau about it. He clarifies:

The original ring and [software] program were only used on the prototypes and sample games. Nothing ever failed and all the games worked flawlessly, throughout their stays at their test locations. Even the sample games sent to Europe worked well.

The problem was with the German distributor. He said he saw a potential for failure with the ball crane. In other words, he just didn't like it. I don't know why. And I never actually heard what he threatened Williams with, but it was enough pressure to have the game changed. I fought the good fight for keeping it the way it was, but I didn't have big enough clout to outweigh the potential loss of sales. So I swallowed what pride I had left and changed it. It wasn't as cool as having the balls in orbit, but there was a lot of game still there to have fun with.

The same potential "failure lock-up" point is at ANY ball popper or even the outhole. It just never made any sense to me.

The prototype games were all retrofitted with a new ring and program. The distributors were all sent conversion kits to refit their sample games to the modified play. Whether these kits ever actually found their way onto the sample games was up to the distributors. The incentive for the distributors to do the conversion was the fact that any subsequent software updates would have the "new" ring in mind. The "old" ring would only work with that original software release. I would expect that everyone would eventually do the mod.

Ah bien je m'en souviens bien alors
Je viens de vérifier bel est bien notifié sur IPDB
 
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